Söndag var det här

Har precis som jag skrev igår tillbringat dagen i soffan, gjort 3 stycken fin fina kort. Men nu tröttnade jag och packade ihop. Började min dag med att bli väckt av jobbet, men inte för att jobba idag utan för att bli tillfrågad om jag kunde jobba onsdag. Onsdag som jag redan i fredags sa ifrån att jag inte kunde. Sen om jag kunde gå en timme längre imorn än tänkt men jag har en massa och göra imorn så var nöjd med att jobba 7-15.

Vill att det ska bli kvällen nu, tända massa ljus opch mysa med min älskling, kolla på Ensam mamma söker och Irene Huss. Nåt mer bra kanske finns också? Till det ska det käkas ostbågar och äta marknads choklad. Dock läste jag nånstans igår att man absolut ska undvika choklad om man inte vill ha halsbränna så kanske måste avstå min älskade marknads choklad för att få sova lite? Fast så ska man inte äta stekt mat, stark mat eller dricka kolsyrat heller. Fast gällande det stog det man ska helst undvika medans på choklad stog det att man ska undvika. Tråkigt måste jag nog tycka, men imorn ska jag till apoteket och utforska nya saker. :)

 
Snart är det onsdag!!!! :) Bara två och en halv dag kvar...... Blev visst påmind om att jag måste städa bil med för detta, puh bar emot! Men kan inte åka på road trip i smutsig bil minsann. Ska nog åka passaten dit så den som ska städas dock är även min bil i stort städ behov. Jaja bara att ta tag i det, imorn kanske om jag hinner eller senast på tisdag.. Skulle ju funka idag men njae..






Kommentera
Postat av: Gitsie

Ja det där med att bli väckt av jobbet känner man ju igen, det är alltid lika kul. ;)

Trist att du har sådana problem med halsbränna, önskar att jag hade något tips till dig..men tyvärr. :(

2010-09-26 @ 22:10:02
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0