Säger äntligen fredag

Sista dagen på utbildningen idag, puh mycket ideologier idag! Sen vart det en herre från socialdemokraterna och pratade hos oss, han hade ett sånt där sätt att prata på som gjorde att jag bara blev sten trött! Kan berott på att det var efter maten också kanske ;)
Var och röstade förut också, så nu minsann har jag dragit mitt strå till stacken och nu hoppas vi på regeringsskifte den 19.  Tråkigt att det var sista dagen idag, jag skulle ha kunna gå många dagar till men kanske inte flera dagar på raken utan en dag i veckan eller så under någon månad. Tråkigt också att jag har betat av alla kurser så nu finns inget mer för mej.

När jag kom hem förut var jag riktigt duktig och gav mej i kasst med gräsmattan, ska väl inte ta jätte mycket cred för väl utfört arbete men jag tog lite av det värsta och klippte dem värsta bitarna. Och nej jag var inte nämnvärt noggran heller. Puh hata gräs, ge oss asfalt! Känner mej lite "tung" i ryggslutet nu, men det är smällar man får ta! Imorn fortsätter jag kanske eller inte? Ähum behöver trimmas också och det anser jag vara mycket tyngre så.... Ja ja det regnar förhoppningsvis imorn så slipper jag fundera på det. Haha gjorde förresten en snygg slalom grej på grannens tomt förut, herregud! Kunde trott att jag fylleklippte, men icke! Hursomhelst bjöd jag dom på en liten halvmåne på deras sida. Undrar vad dom ska tro? Jag skratta upptäckte vad jag hade gjort.

Nu blir det lite bilder sen ska jag dra ett par avsnitt prison break i väntan på att älsklingen ska komma hem..
















Min kamera är inte kul att ta ego pics med, blir sjukt blek i ansiktet! Tillochmed mina blåa ögon är ju blekta, men håret är rött. Rödare än vad som det ser ut på bildera kan jag lova.


Inviger bebis tröjan nu, söt va?




 Nu avslutar jag med en bild på Wilma som myser på nya hallmattorna:


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0