Orka vänta....

Idag har jag städat i och städat ur min garderob, blev en del som skulle slängas, en del som jag sätter ut på Tradera och en massa som syskon och mamma är välkomna att hämta. Har även en hel papp kasse full i väskor som jag inte vet vart jag ska göra av. Skulle ju vara gott att tjäna ett par kronor, en del av dom är helt nya. Men dom är jobbiga att skicka så orka tradera.
Hursomhelst så efter den städningen tyckte jag minsann att jag förtjänade lite shopping, håller ni inte med? Så ett nytt linne, en topp, puder och örhängen blev dagens shopping. Inte mycket och inte dyrt så jag känner mej nöjd för orka vänta till Ullared, intalar mej själv att dom ändå inte har liknande toppen och linnet där. Kom ju också på att jag reducerade min garderob ytterligare genom att färga håret då två av överdelarna jag köpte av Marie var i rosa.


Kan verkligen rekomendera toppen och linnet, har en svart topp sen tidigare och linnet har jag tre färger av sen tidigare. Billiga,bra kvalite och assköna!! Från H&M 99/69:- st




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0