Onsdag

Bara en vecka kvar, neeeej det går för fort!!


Igår hade jag en testa nya saker mot halsbränna dag, mandel var nr 1 ut att testas och jo det fungerar. Iallafall mot den lätta brännan jag har dagtid. Men dock gick väl nästan en hel påse åt men vad gör det? Tror min stackars trasiga  mage jublade över att få vila från mediciner. Dessutom har magen fått actimel och det känns som det har helat litegrann.
Inatt testade jag på Rennie, märkte ingen större skillnad mot Novalucol. Var vaken 3 ggr inatt. Rennie var ingen trevlig tuggupplevelse,konstig pepparmint smak och en slemmig konsistens. Men ändå bätte än Novalucol för endast tanken får mej att kväljas nu, det har blivit lite för mycket av den varan även om den egentligen smakar bättre.

Igår skulle vi ju ha varit till Ikea men så blev det inte, uh för krångel med bilar :( Jag som hade sett fram emot att åka. Men men nästa vecka kanske? Och då handla tapeter till hallen samtidigt, för minsann idag ska jag börja med den! Sandra skulle komma hit och göra mej sällskap och jag har för avsikt att måla alla 4a dörrfoder och golvlister och taklister. Och typ imorn när det har torkat ordentligt ska jag riva bort tapeterna. :)
Jag längtar tills den är klar!!! Jag vet precis hur den ska se ut, den randiga tapeten,vit byrå,spegel över byrå, dom snygga mattorna ifrån jotex ja helt perfekt helt enkelt!! :)

Nu ska jag för ovanlighetens skulle städa lite, fast nu bara hallen uppe så den är ren innan målning och sen måste jag nog dessvärre ge mej i kast med disken också. Till helgen ska det fixas så diskmaskin blir rätt kopplad så den kan användas igen. Just nu diskar jag för hand och torkar det i diskmaskin i brist på diskställ. :)







Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0