Dagens

Mindre bra, att pengarna från kursen fortfarande inte kommit in. Var sista chansen innan helgen idag, taskigt men då har jag dom ju kvar iallafall förutsatt att dom inte triller in efter 3 men har ingen större förhoppning om det.
Det är inte kul att jobba delad tur, rast till klockan 17,30 och känner mej stressad redan. Dessutom finns det alldeles på tok för mycket trappor överallt.
Det behöver städas IGEN!
Natten som var, tror det blir värre för varje gång jag anser att nu kan det ju inte bli värre. :(

Men känner mej ändå ganska nöjd just nu, tror det är väskan som gör det. Attans vad nöjd jag är för den! Hade ju sett en sån på en likadan vagn och var jätte avundsjuk och tänkte att nej nån sån får aldrig vi men se det fick vi! :)
Det är snart helg igen, pess helg egentligen med tanke på hur lite och vilken dum tid jag jobbar. Men helg betyder att det snart är onsdag och på onsdag minsann får jag leva ut all shopping hysteri som växer inom mej ;) Mer då? Ja det har väl inte hunnit hända så mycket sen sist, jag ska bara försöka slappa nu och äta en bunt med choklad dröm muffins (som bara råkade följa med från Netto när jag bara skulle köpa hundtugg.) Och så ska jag läsa världens roligaste bok, En shopaholic i väntas tider. Ja herre! Skratta så jag nästa grina här igår, rekomenderar verkligen alla böckerna om en shopaholic. Helt underbara!



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0