Dag 1

Första dagen på semestern idag och den kunde minsann inte ha fått en bättre start tror jag. Jag har fått sova hel natten lång, helt underbart!!! Kan inte minnas sist jag sov en hel natt? Vaknade inte förrens halv 8 och då gjorde det för jävla ont i höfterna men bara där också för resten av ontet har hållt sej lugnt nu. Halleluja!!! Nu knaprar jag novalucol och väntar på att brödet ska tina, fick visst äta upp att jag inte behövde upp i natt, men vad gör det? Hellre nu än inatt.

Som sagt första semester dag då, denna ska tillbringas med en road trip ut på näset. Närmare bestämt hem till Pappa där min faster&kusin är också. Pappa skulle visst bjuda på soppa, och njae jag får nog se till att vara mätt innan för det var en sån där soppa full i massa fisk/skaldjur av alla dess slag. Ja ja en liten chans får den men inte mer än så. Kanske har jag tilochmed helt fel och den är asgod?

Uh jag har stort shopping behov nu, tur att det bara är 25 dagar kvar till Ullared. Sitter och kolla på www shoppar och tänker om jag skulle......Och i nästa tänker jag NEJ Ullared först! Lite diciplin har jag även om det är på gränsen ibland. ;) Jag vill iallafall ha nya sjalar,leggins,stövlar och skor, säkert massa mer också men det är numbero 1. Måste ha fina kläder till dop och bröllop också så det ska fixas. Har sett massa fint på Nelly som jag verkligen inte skulle tacka nej till men vet inte om det passar? Men jag har betänke tid än och jag vill att det ska bli jättebra. Dop är inte så svårt iallafall, tänker nån vanlig topp som jag redan har,jeans,snygga stövlar/skor och en snygg sjal. Kan funka va?


Nej nu ska jag slänga ut hunden en sväng till och efter det får det bli en efterlängtad frukost och prisonbreak! :)




Gammal bild!! Nästa sommar ska jag nog satsa på blond igen, var länge sen sist nu ju :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0