ÄNTLIGEN Måndag!

Måndag nu igen, måndag mest hela tiden tycker jag. Jobbat mellan 7 och 15 idag, sen hämta upp olydiga valpen och hem med henne. Betala räkningar och sen fick det bli en sväng över stan, Jyckebo,apoteket och pakethämtning och ett par andra ärenden. Nu hemma igen, sitter i soffan och tar det lite lugnt. Snart ska det bli mathandling. Ska för första gången på jag vet inte hur länge skita i att åka till karlstad. Det går inte ihop med arbetstider eller nåt just nu. Så vi får hålla oss hemma. Ganska gott att slippa just idag, noll lust att springa runt på Maxi för minsann har jag spungit nog redan idag.  

Trögt på jobb fronten denna veckan med, blev iallafall förlängd 2 timmar imorn och sen så ska jag faktiskt få åka till Kila/Gillberga på torsdag kväll. Dock bara för 3 timmar men jag måste ju ha timmarna!! Dessutom gillas det starkt att åka till KG. Saknar det stället och folket.
Gillar inte att det är så trögt som nu. Kunde fått jobba lördag men då ska vi på dop och sen en kort fredag kväll men då är det kalas för Markus. I värsta fall måste jag jobba ändå på fredag kväll om inget annat dyker upp. Men håller tummarna för dagtur fredag!!! Och en ordentlig tur på söndag för då går jag iallafall inte back jätte mycket denna veckan. Är ett riktigt stressmoment detta med tiden, att hela tiden jaga efter timmar. Idag bad jag verkligen efter mer, bad också om att få åka till KG om det behövdes där.


Längtar tills ikväll, massa bra på tv! Ullared,CSI och Lite sällskap såklart.
Och sen hoppas jag på att få sova, fick väl ihop sisådär 3-4 timmar sömn inatt men nu minsann har jag köpt långtids verkande tabletter. HOPPAS dom hjälper. 

Snart är det onsdag! :)



Kommentera
Postat av: Gitsie

Ja på K/G har det varit kaos sista tiden, saknas personal och för att toppa av det så är det vikariebrist.

Lite surt är det för mig, jag får inte jobba mer under 2010 för csn. Saknar verkligen alla där uppe väldigt mycket.

2010-09-28 @ 09:20:37
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0