Äntligen fredag igen

Ja veckorna springer förbi,tråkigt att min semester snart har sprungit förbi också men är allt bra glad att det är fredag idag! :)

Har fortfarande helt sjuk träningsvärk men jag har fått förklaringen!! En av alla gånger jag vaknade inatt låg jag på sidan med ena benet uppdraget och när jag skulle räta ut det gick det absolut inte till en början men lite smärta senare hade jag lyckats.Alltså kommer antagligen träningsvärken av spänningar/kramper när jag sover. Bra där, då är det inget värre även om det tar mej en kvart att gå ner för trappan och 7 minuter för att ens lyfta asset ur soffan. Livet är härligt! Har dessutom ont i nerven/muskeln bak i rumpan, ni vet den som gör så attans ont att slå i om man ramlar på rumpan? Har väl samband men minst lika oskönt för det. Jag blir så full i skratt, känns precis som jag har tillbringat en hel dag i fjällen på brädan medans sanningen är den att jag har sovit.


Igår åkte ju som sagt jag till Emelie, bestämde mej för att ta med Wilma och det var bra för valpen det. Lizzy Emelies mammas hund var där och inte det minsta intresserad av Wilma. Nej hon vände sej bort och hon morrade åt Wilma vilket jag tyckte var väldigt bra! Wilma kröp som en ål för Lizzy medans Lizzy fortsatte och visa avsmak för "äckliga valpen". Detta medförde iallafall att Wilma var lugnare än hon någonsin har varit i närheten av en hund, en bra lektion för henne med andra ord. Annars  var det trevligt att träffa Emelie igen, satt mest bara och tjötade. Var ute med hundarna och sen tog vi en tur till karlstad och hämtades Emelies kille som inte hade fått plats på bussen.


Väl hemma igen plockade jag fram mina scrapbookinggrejer och dolade med det sen stund och sen kom Sandra och kollade på idol och tjötade lite. Fick ett kul paket igår, med scrapbooking bok,julmys/pyssel bok och scrapbooking grejer ifrån en klubb som heter skaparglädje. Åhh vad jag vill ha en symaskin upptäckte jag då iallafall. Har suttit och drömt mej bort i böckerna och allt fint jag skulle kunna åstadkomma till krypet bara jag hade en symaskin. :(

Idag ska jag äntligen masa mej iväg och hämta mina skor hos Linda, blir trevligt och träffa Linda en sväng också var flera veckor sen sist nu! Sen har nog inte dagen så mycket mer att bjuda på, jo möjligtvis att jag river klart tapeterna. Iallafall dom i min höjd då jag inte har vågat mej upp på nån stol med mina smidiga ben. ;)




Wilma kryper runt och försöker leka med tant lizzy :)


Kommentera
Postat av: Denisa

Ja det är klurigt att hitta bra ställen. Kan du ha Wilma lös ibland? Annars är ju långlina att rekomendera.. Det kör jag med jämt typ.

2010-09-10 @ 21:15:20
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0