Tisdag

Tisdag var det redan, kom fram till förut att det är tisdag hela tiden. Jobb kväll står på schemat, en riktigt jobbkväll också och inte bara en extra kväll. Så minsann får jag ihop 2 timmar mer än vad som var tänkt för egentligen hade jag en extra kväll. Även blivit av med passet i Västra på torsdag och jag är tacksam! Fick ett lika långt pass i Norelund istället. Och efter 9 dagar på raken lär jag vara mos i huvudet så lika bra att hålla sej på hemmaplan!

Jag vill verkligen åka till Ullared igen jag, alternativt vill jag känna nån som ska åka dit som man kan be köpa med saker. Har ju såhär i efterhand insett att min dementa tvillling var med mej även där för sådana saker som var prio på att köpa kollade jag inte ens efter. Undrar om man kan muta nån att fixa det? Vill ju inte be vem som helst köpa massa saker åt mej utan får vara nån det är okej att be så att säga.

Sitter och funderar på om jag ska fixa ihop nåt ätbart, hungrig satt! Sen slänga i en tvätt och ge mej ut och busa lite med vild djuret.
Missar förresten Desperate ikväll och ja jag grinar över det!! Desperate är heligt och jag missar aldrig det, förutom idag då tydligen och kanske ännu flera gånger dom närmaste veckorna? Ytligt ja, men tisdag kvällar och desperate är heliga!! :(





Och idag sjunger vi en trudelutt för Therese som fyller år! Ja må hon leva... :)



Kommentera
Postat av: Jessica

Isch, de kändes dyrt för min lilla plånbok :( kanske ska kolla in tradera ändå.

Är så osäker på om jag ska ha en utan ärmar eller en med. Svårt att bestämma mig.

2010-10-12 @ 13:38:09
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nja, jag vet inte vad som är bäst, men jag har fått för mig att det ska vara lite krångligare att ha den i bilen om det inte finns armar på. Sen ser de lite lätt ut som en kålmask också! ha ha

Näe det är svårt, bägge är nog bra fast på olika sätt.

2010-10-12 @ 19:19:36
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja ganska kallt är det ju och i åkpåsen går luften runt utan att smita ut på samma sätt så jag skulle nog köpa en sån :) Åh vad spännande, snart kommer dom små liven...:D Mår du bättre nu förresten? Inte så mkt magont eller annat som strular?

2010-10-12 @ 21:22:48
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja jag undrar bara om man kan fästa barnet i bilbarnstolen om det inte finns armar att trä igenom bältet, men jag vet inte ja. Ingen expert direkt! ha ha

Jo det kan vi göra, jag har aldrig vart där så jag vet inte vad som finns, men ett besök kan vi la ordna tycker ja :)

2010-10-13 @ 12:55:12
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst är det. Tycker nästan det är ännu mer skrämmande nu andra gången eftersom jag vet precis vad som väntar :S Fixade ju av förlossningen med Engla med enbart akupunktur och lustgas så ont gjorde det :O Usch vad jobbigt, har också kramp i magen halvt om halvt hela dagarna jag. Fruktansvärda sammandragningar ibland och nu är jag dessutom sjukskriven för hemsk ischias så jag tycker det kan bli december snart så bebis vill ut. Tycker det är ännu mer spännande i och med att man inte vet vad det är som kommer. Känns som halva nöjet att få lyfta på det lilla livet och kolla könet :) Ni vet inte heller vad det är ni väntar va?

2010-10-13 @ 14:05:37
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: mli

Åhh gott med tårta då:P:P

Ja faktiskt så har jag med börjat bli mer sugen på sötsaker och sånt som jag absolut inte kunde äta/dricka för några veckor sen:)

Både på gott och ont:)

Ja det händer ju ganska mkt med och i livmodern så det är inte så konstigt att man kan få lite ont..

Men även fast man vet att det är så, så blir man/ nojig ändå:/ Vill ju så gärna ha barnet och att det ska må bra och vara friskt osv:)

Men så länge det inte kommer blod så är jag lugn:)



2010-10-14 @ 08:47:50
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0