Ganska händelselöst

Lördag var det, min dag började med att jag var i princip helt död när klockan ringde. 35 min innan jag skulle infinna mej på jobbet lyckades jag släpa mej ur sängen. Vad händer liksom? Inte nog med att jag är orkeslös,händelslös och stundom snudd på apatisk nu ska jag inte ta mej upp ur sängen heller. Inte så att jag drömde fina drömmar och därför ville sova vidare utan i  mina drömmars värld befann jag mej redan på jobbet. Ja jag säger då de! Men efter en inte allt för ansträngande dag på jobbet, men alldeles för kort egentligen var jag tillbaka hemma och bestämde mej för att det var okej att ta sovmorgon så kröp tillbaka i sängen och och sov till halv 12. Mysa och sen upp, äta frukost nr 2. Konstaterade då att jag druckit nästan 1,5l mjölk sen jag slutade jobba igår klockan 22,30. Mjölk kan inte vara farligt va? ;) För efter vi ätit mat förut kan jag lova att dygnets förbrukning ligger på ca 2l om inte mer och dagen är inte ens slut. + att jag druckit vatten&cola.

Annars idag har det inte hänt mycket, och förresten måste jag väl erkänna att jag igår inte tog mej för och gjorde nånting heller som jag sa att jag skulle. Det är hemskt men jag orkar verkligen inte, all energi är som bortblåst och den jag har ja det är den jag använder för att hålla humöret uppe på jobbet och orka. Men nån dag borde en energi kick infinna sej och då reds allt upp, right?

Nu är jag ensam hemma, ska snart fixa mej toast och sen se ett par avsnitt Criminal minds innan jag intar sängen tidigt. Hoppas på en fin natt sömn. Slutade ju med min tabletter för trodde det var dom som gjorde mej illamående men även mått dåligt igår och idag så då valde jag att börja med tabletterna igen för dom senaste två nätterna har inte varit snälla emot mej. Halsbränna får utan tvekan första platsen som värsta gravid biverkning!!! Sömlösa nätter, brännandet, känslan av att man ska spy varje gång man lutar sej framåt, paniken att nästan bli kvävd när man ligger ner, smaken av dom olika "botemedlen". Och mer med det...



Måste ju förresten bara tillägga att jag fick klippa lite på byrackan förut, så ena baktassen och 3 klor på ena fram
tassen är nu fixade. Wieee! Men när vi kommit så långt insåg hon att det är livsfarligt så då drog hon sin väg igen.


Nej toast var det jag skulle göra så Hej på er och hoppas alla har en fin fin lördag!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0