Dagens

Hemma efter en hel dag i Karlstad med Emelie, sitter och känner mej nöjd men fattig.. Samtidigt som jag inte har handlat en massa onödigt så har det ändå gått en massa pengar känns det som. Så nu måste jag nog tänka om med vissa saker, som om vi verkligen ska köpa nytt spegelskåp till badrummet? Och kanske ska vi vänta lite till mer byrån? Ähum ja vi får se! Dagens shopping då? Jag har hittat allt jag behöver till bröllopet nu, Tunika beställd, stickade strumbyxor/leggins köpta tidigare och idag fick jag tag på stövletter,sjal och örhängen. Dock halv nöjd med stövlarna, likadana som jag haft tidigare men dom gamla är så slitna så dom är oanvändbara. Var en jävla mardröm att pröva skor, svullen i bena/fötterna efter massa spring på stan + att jag inte kan hålla på och böja mej fram för då snudd på spyr jag. Skulle inte vara så lyckat tror jag så fick bli som det blev! Förutom det handlade jag ett par uggs, strumpor, tunna finger vantar, en t-shirt, foundation, doftljus, kort+bokstäver till scrapbooking, och sen hmm... Ja lite förbrukningsvaror på Rusta, hårfärg och mat. :) Och dagens helt klart bästa inköp, Laila Bagges parfym You rock, kärlek säger jag! Längesen jag hittade en parfym som jag gillar såhär mycket.
Hämtade även ut en babybox på Barnenshus, tyckte kanske den var lite små tråkig? Men ska inte klaga för det var ju gratis och säkert bra grejer :) Dessutom är väl den där hinken man fick en riktigt bra grej också.

Nu är jag slut, slut slut slut! Har ont ont ont. Tänker sitta i soffan hela kvällen minst.
Undrar hur det ska gå med den tilltänkta Ullareds resan? Lär behöva ett par dagar på mej för att återhämta mej då säkert. Uj uj, men shopping är shopping och ja det är bara att ta konsekvenserna ;) 

Nej nu ska jag göra ett ryck och slänga ut hunden i regnet, hon gnäller på mej så bäst att lyda! Sen åter till soffan.


                                         
Rekomenderas!

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0