Ähum...ja så kan de gå!

När jag får en tanke, särskilt om det gäller att KÖPA har jag väldigt svårt att släppa den så med det har jag tillbringat någon timme med att spana framåt och bakåt utåt och inåt på olika telefoner. Hittat en och sedan hittat en annan, tvekat om färg osv osv. Men ja hursomhelst efter att ha räknat min ekonomi ut och in och försökt att planera in allt förutom att jag förträngde det faktum att jag måste klippa mej och att jag behöver nytt smink (äckeldyrt de ju) så bestämde mej för att jag hade råd att köpa en ny lur. Så en Samsung player one nånting massa siffror tyckte jag såg söt ut så den blev det. Rosa eftersom jag är en tönt såklart! Blir spännande att testa nånting nytt minsann, fast jag kommer nog att sakna Sony ericsson. Den var billig kan jag tillägga också, 900 nånting 78 kanske?  Borde anlända till veckan, spännande! :)


Nu är det bara att hoppas att vi blir bra vänner!

Åsåtänkerjaglikabraattpassapåmedansjagharrådförsenblirjagfattig....


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0