Vad gör man egentligen?

Ja vad gör man hela dagarna när man är ledig? Förutom gillar läget för det minsann gör jag. Men klockan står still, eller har åtminstone sänkt farten avsevärt. Fördriver tiden med bla, långa hundpromenader, tv-tittande, datorn, träffat folk vissa dagar, städning, scrappat och idag tillochmed slått in dom julklapparna jag redan köpt och ändå har jag massa tid över att grubbla på vad jag ska göra?
Jaja jag njuter iallafall för jag gillar lugnet och det faktum att mitt liv just nu är stress fritt. Imorn är älsklingen ledig så då ska vi greja uppe i hallen, lördag åker vi som sagt med pappa till farfar. Söndag, ledigt och planlöst. Veckan som kommer? Fika besök ska jag få, jag och sandra har tänkt oss gemensamma långa hundpromenader, nästa helg är det advent plus att vi ska ta en karlstad dag och leta golv, handla och sådär. Jomen tror minsann den veckan kan gå undan den med och sen är det efterlängtad vecka efter det! :)



Kommentera
Postat av: linnea

soova x)

haha

2010-11-18 @ 19:04:28
URL: http://birdwing.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0