Snön är mysig

Dagen idag har varit ytterst spännande, betalat räkningar, gått lös inne på apoteket, köpt frimärken och matat bilfan. Jihaa! Satan så trist, enda extra vaganta lyxen jag ansåg att jag själv skulle ha var en cola och en lussebulle. Lite roligare shopping väntar iallafall nu snart om klockan behagar bli tre nån gång. Hoppas vi hittar ett fin fint golv nu till bra pris och tapet likasamma, att den finns inne och så, så att man slipper extra turer till Kd. Sen blir det nån timme inne på Ica, ack så välbehövligt och faktiskt är det sjukt skönt med proppfullt kylskåp fullt i gott. :)

Nu ska jag berätta något som nog ingen visste. Hade fått en mejl från minbebis.com förut, i mejlet annonserade dom för listan med julmat man får och inte får äta. Trots att jag faktiskt inte nojjar värst mycket över mat biten utan äter det jag känner för så ville jag ändå kolla in den. Allt som jag tycker om var på Ja listan alternativt Nja listan så det är fritt fram att vräka hela julen. Men bäst av allt på Ja listan över jul mat som är okej att äta står JULGODIS! Så äntligen gott folk räknas godis som mat ;)




Nej nu ska jag avrunda, slänga på tven och se om det kan finnas nåt som roar tills klockan blir tre.


Kommentera
Postat av: Denisa

Proppfullt kylskåp ska de va :D

Ja jag hoppas också det går fort nu, oron är den värsta.. och biverkningarna. Men skönt nu o bara vara hemma fram till mitten av december och vila.

2010-11-26 @ 20:30:31
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0