Nattetid

Börjar verkligen att avsky nätterna nu igen, halsbrännan är på topp och jag vaknar pga av den runt 5 gånger varje natt det senaste. Räckte med 1-2 ggr under den tiden jag åt tabletterna. Det stör mej verkligen att det faktiskt var ganska bra ett tag, jag vill ha tabletterna igen! :( Och nej dom var inte på något sätt farliga så inte därfor jag skulle sluta äta dom utan är ett test.
Höfterna värker, nån som har nån ide på hur man ska ligga??? Jag måste ju liksom ligga på dom men framåt 4-5 på morgonen börjar det bli olidligt... Suck! Gnällfia! Kan ju tillägga här att halsen inte är bra den heller, svullnaden är kvar inte fullt så öm men ändå. Två veckor imorn...

Men vad är väl en bal på slottet? Nu är det inte länge kvar ändå, 54 dagar. Även om jag är mer inställd på att gå över än att få å utsatt datum. Och hellre för länge än för kort, ska försöka att undvika julafton åtminstone! :)

Undrar vad dagen har att bjuda på? Har faktiskt inte en enda plan för denna dagen. Eller jo syster skulle komma förbi sen det är det enda jag vet.

Kul igår förresten, var en sväng på stan och skulle handla på Ica och apoteket. Började på apoteket och där fungerade tydligen inte mitt kort. Stog att jag skulle kontakta kortutgivaren. Jaja där hade iallafall så jag kunde betala med kontanter. In på Ica efter det och där fungerade det inte heller, blev längre och längre kö medans vi krånglade. Får den absolut värsta tänkbara frågan - Har du pengar på det? Nej såklart inte, jag försöker dra kortet 10 gånger trots att jag vet att det är tomt på pengar? ÅHHH!! Hon skickade ut mej till automaten men samma där den läste inte ens kortet. Fick snällt bege mej iväg utan mina kassar jag, sen var jag och Therese upp till domus för att fika. Samma sak där i bägge automaterna plus på fikastället. Therese kort fungera inte heller att ta ut på men hon kunde betala med sitt det kunde inte jag med mitt för mitt är ett electron kort? Fattar inte skillanden men men, kort som kort? Hoppas det fungerar bättre idag!

Till helgen blir det en road trip och hälsa på farfar som fyller år, inte sett han på vad som känns som hundra år? Två år sen jag var där men kan inte minnas om han har varit hos pappa i år eller om det var förra? Längesen sist iallafall så vi åker med pappa dit på lördag.

 


Kommentera
Postat av: Jessica

Swedbank låg nere igår, så du var inte den enda som hade problem. Var i Karlstad och skulle handla julklappar, men kortet fungerade inte nånstanns. Som tur va så var Petter med och kunde låna mig pengar så jag fick hem julklapparna :)

2010-11-17 @ 10:36:39
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Trist med halsbrännan, måste vara ett helvete att inte få sova på nätterna. :(

2010-11-18 @ 09:01:25
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0