Lördag

Började dagen med att gå upp tidigt för att köra folk till bussen som skulle ta dem vidare till Rock at sea. Efter det fick det bli frukost med Sandra på bergvik, inte helt fel. Kikade en snabbtur inne på Coop och minsann fanns den snygga pepparkaksburken jag vill ha där så kanske slår till nästa gång jag är i närheten?

 

Sen var jag förbi hemma och hämtade hårgrejer och vidare till Jessica, fikade på vaniljbullar och sen fixade hon håret. Det är plattare än vad jag nånsin får till det själv och med blommor. :) Satt och pratade lite innan jag begav mej hemöver igen. Nu sitter jag här, har plockat fram kläderna och väskan jag har tänkt och ha. Ska fixa mat och sen sminka mej. Kameran sitter på laddning och paketet väntar på att bli inslaget. Tror jag ligger bra till tidsmässigt? Klockan 17 sen är det dags för bröllopet i By kyrka, efter det fest i Norra Ed. :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0