Kreativt

Igår bar det ju som sagt av till karlstad, fick tag i golv på Bygg max. Ett mörkt trägolv precis som jag hade föreställt mej i huvudet. Kommer bli nice! :) Sen var vi in på stuven och den tapeten som vi skulle kika på verkade inte finnas men hittade en vit tapet med silvriga träd på så nu testar vi fondvägg till det randiga. Kanske blir det skit snyggt kanske blir det att se förjävligt ut. Vild chansning :) Blir det förjävligt får vi köpa en rulle randigt och tapetsera över värre är det inte med det. Sen inhandlades det ett antal kassar med mat och välbehövligheter som typ alldeles för mycket godis. Fick mej också min pepprkaksburk och en stor svart hink för hundmaten. Och dessa utan att knappt behöva betala för hade en hel bunt med Coop med-mera checkar. Gillas!

Idag ska vi åka på en roadtrip till Arvika och kika in två chevor för eventuellt byte mot Customlinen. Spännande :) Jag som har varit världens mest sentimentala när det gäller bilar och bilbyten vill helst byta bilar jämt nu för tiden. Kan det vara smittsamt det min kära sambo håller på med? ;) Åtminstone tror jag bannemej att jag har smittat med klädshoppande så rent logiskt kanske det smittar åt andra hållet också?

Får ge FK en stor eloge också, på måndag är tydligen mina pengar på ingående. Hade jag aldrig trott även om jag hoppades men jag hade förståelse för att dom inte skulle ha hunnit. Bra start med försäkringskassan för min del, hoppas det fortsätter :) Sen var det ingen jättefet ersättning direkt för om jag har fattat rätt så är den bara för 5 dagar men hursomhelst så var det välbehövligt och välkommet och nu längtar jag ännu mer tills på måndag :)


Det var allt från mej för stunden, kanske återkommer senare.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0