Jul jul jul!

Detta året längtar jag galet mycket till jul vet inte varför men jag längtar mycket mer nu än tidigare år. Jag vill fixa hela huset vårat så det blir julmysigt, klä granen, fram med all julbelysning etc. Slå in paket och lägga under granen. Göra massa god julmat och njuta! Dricka julmust och äta apelsiner. Tända doftljus som luktar kanel,pepparkakor och apelsin. Hoppas att det är snö också, det skulle vara pricken över i´et de :)

Denna julen blir dock inte riktig lik andra jular, har tex bestämt mej för att inte köpa ihjäl med på julklappar som jag brukar. Vi behöver fortfarande lägga en hel del pengar på krypet och huset tex. så familjen får nöja sej med lite mindre detta året men fortfarande blir det såklart massa paket det hör ju till! :)
Till varandra ska vi ge som vanligt däremot, hade förslag på gemensamt men nej faktiskt så är paket äckligt kul så det vill man inte bli utan! Min önskelista för året är inget värre den heller, har väl två saker jag önskar mej. En till av Laila bagges parfym - You rock. Bara för att den är så underbar! Sen vill jag få presentkort, presentkort och presentkort. Känner att det passar bäst till de tider som kommer. :) Sen skulle jag givetvis inte tacka nej till en solsemester, en ny bil eller en hantverkare som renoverar klart huset men vet att jag inte kan få allt så 200:- på ikea fungerar minst bra! ;)
Har funderat på vart jag vill ha presentkort men det mesta funkar faktiskt, Ikea,lindex,HM och allt som finns omkring.


Kommentera
Postat av: Linnéa:)

du väntar nog på barnet oxå kanske :))

2010-11-18 @ 19:08:42
URL: http://birdwing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det är klart :)

2010-11-18 @ 20:43:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0