Fredag

Idag har det grejsats ordentligt mest hela dagen, hjärtat har slitit medans jag väl mer har ähum ja vad ska man kalla det? Kan iallafall dra slutsatsen att jag är mest sliten, jisses det var en mardröm att hoppa i och ur bilen ens när jag var ner till Domus. Och aldrig förr har det varit så långt från parkeringen och in. ;) Varenda ben och skelett bit down there värker.
Vad har vi gjort idag då? Jag har tvättat,vikt och fixat med kläder rensat i lila rummet, pillat på lite tapet rester och spacklat lite halvt odugligt. Han har gjort allt annat, fixat väggarna, spacklat övervägande, sågat och fixat. Sågat upp det gamla golvet till hanterbara bitar som går in i en bil för färd mot soptipp. Även fått upp en fönsterlampa i köket och sågat upp en massa träbitar till eldning.

Nu är det dags för fredags mys, eller ja så småningom iallafall för just nu är jag ensam. Ska bli nachos och Idol, se om man ser nån man känner igen i publiken :) Sen är det sängläge, strax efter 9 ska vi åka från Åmål och mot farfar. Vi får ta egen bil till Åmål på morgonen för att lämna av Wilma hos mormor därför vi ska åka från Åmål. Sen får man se hur dagen blir, jag har iallafall köpt lite lotter och gjort ett kort som farfar ska få.

Nej en sista vända till tvättstugan och sen ska jag nog förbereda för nachosen.

  Ha en bra helg!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0