Från morgon till kväll

Igår var det dags för Therese möhippa, det blev en riktigt mysig hel dag i Arvika. Började med en ganska osnygg kidnappning klockan 07,00 där vi uppenbarligen inte lyckades smyga oss in. Sen till matstället där Anna hade fixat en riktig lyxfrukost till oss alla, ägg,bacon,gröt,juice ja ni vet hela kitet! Sen vidare mot arvika med en ovetandes Therese som fick ha ögonbindel hela vägen, på plats i eller ja utanför Arvika var det Paintball som stog först på tur. För dom då, jag kollade på jag. Sen en en tidsfördriv picnic i stadsparken. Efter det var det lunch dags, nachos på The roof och sen även bowling där. Jag fick ett tillfälligt ryck och kunde bowla, massor med strikear,spärrar och höga poäng och jag var nöjd! Efter detta åkte vi till oscar statt spa&relax, vilket mysigt ställe! T skulle få behandling medans vi andra bara relaxade, dom badade bubbelpool och bastade medans jag gjorde ingenting eller ja jag åt vindruvor&drack dricka. Äger inga passande badkläder och dessutom fick man tydligen inte ens bubbla som gravid? Satt en skylt där Ej för gravida. Mysigt var det där och jag skulle lätt kunna tänka mej att åka dit en annan gång. Efter det gjorde sej dom iordning för en utekväll och sen åt vi även där innan kvällen fortsatte. Jag hemöver och resten av tjejerna drog till Tiki room så vad som hände sen antar jag kommer att kunna läsas i någon annans blogg exempelvis Malins eller Thereses.


Frukostbuffe och "Esmeralda" fick handla på domus innan avfärd.


Coola paintball brudar!

Picnic&Mat




och med det gav jag upp igen, dessa bilder gick fort att ladda upp men har väntat 10 min på en bild som inte ens kommit in nu. Fortsätter sen!!


Idag har jag jobbat, måste säga att jag var förvånasvärt pigg i huvudet idag trots att jag inte var hemma förens vid tolv och skulle upp 6. Vaknade till och med innan klockan, dock som en pensionär när jag skulle upp men det var väntat. Dagen på jobbet har varit lugn, lite väl lugn tillochmed men det funkar. Sluatde en timme tidigare idag än tänkt,kände inte för att sitta en timme och vänta på att sluta liksom. När jag kom hem ringdes det om hela veckans jobb med och det blir en Kila vecka. Ska jobba där alla dagar utom tisdag&lördag som är lediga  och söndagen som jag gör en kväll på mitt ställe. Lite tråkigt så sista veckan, känns som jag inte hinner säga hej då. Men men jag vet ju aldrig hur jag ska jobba så inte lätt att vara förutseende heller. Ska ju med på julbordet iallafall, lär väl för den delen vara som en stor julegris själv vid den tiden. ;) 
Annars är det söndag, det betyder söndags mys. Men innan det ska jag ta och slåss en omgång med snabeldraken, ser ut som crap här så det är verkligen behövligt. Får väl skura&damma också när jag ändå håller på. Förresten har jag fått ont på halsen nu med, och det är ingen kula längre snarare ett ägg eller något. Helskumt, gör inte ont när jag äter,sväljer eller sådär utan när jag tex rör huvudet eller trycker på det. Ont på utsidan liksom inte inuti, skumt skumt skumt och nej jag tycker verkligen inte om det. :S

Imorn är det dags för BM besök igen, hoppas allt ser lika bra ut som vanligt med lilla krypet. Börjar bli en riktigt livlig en och vissa gånger känns sparkarna rejält. Och syns med för den delen! 

Kommentera
Postat av: Blomman

Det va verkligen en lyckad dag/kväll : )

Jag kommer sno dina bilder sen ; )

2010-11-07 @ 16:21:34
URL: http://malinblomman.blogg.se/
Postat av: anna

Fina bilder! Verkar ha vart hur lyckat som helst. Kul att frukosten smaka:)

2010-11-07 @ 22:11:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0