Sandra är irriterad

God morgon!

Idag skulle jag ha min första sovmorgon sen den dagen jag började i BE, visst jag har varit ledig två dagar sen dess men dom dagarna var jag uppe tidigt också av olika anledningar... Men idag då efter 8 dagar jobb på raken 9onde med kvällen jag ska göra idag så hade jag längtat mej sjuk efter att få sova tills jag vaknade. Men nånstans där inne i drömmarnas värld hörde jag en välbekant melodi, första gången tryckte jag bort och var knappt vaken men det gav sej inte förrens jag var vaken och svarade... Sen var det kört att somna om jag vara bara arg och irriterad. Det är ju inte deras fel att jag är så trött så jag knappt har kommit upp på morgnarna dom senaste dagarna men jag är ändå arg och irriterad.


Ja nu har jag varit en gnällkärring, känns som det lite har blivit min grej. Men då kanske jag ska tillägga att det finns bra saker också det finns det alltid. Men dom göms gärna bakom dom dåliga. Men ja så jag är inte bara konstant olycklig iallafall :)

Nu kan ju inte dagen bli sämre iallafall, det vet jag. Frukost ska det bli snart, i lugn och ro kanske tillochmed ute om det är så varmt som det ser ut? Eller nej, inte äta ute ensam tror jag. Jaja skitsam. Sen blir det stan, fikadejt med Sandra och sen har jag planer på att inhandla studentgrejer. Saker att hänga på folket och kanske lite skumpa till söstra och nåt annat alkoholhaltigt till Tomas. Present till söstra med. :) Malin ska det handlas till med men tror hjärtat får fixa det, jag kan handla hänga på grejer till henne jag. Åh ser fram emot studenten! Kul att man känner flera stycken, bara hoppas man hinner se alla då för två är i Säffle och en i Åmål. Grundenten dagen innan med men kan inte få ur min bror om dom ens ska vara på hotellet/kyrkan och gå ut som alla andra säffle bor eller inte? Skulle vara bra och veta för då ska han också hämgas på. Men i vilket fall som helst så blir det tårta här hemma då på grundentdagen, vet att min bror diggar mina tårtor fast dom är halvfabrikat ;) Systers kalas har jag inte hört så mycket annat om än att dom är hos mormor. Men det har nog dom fixat allt till. Annars får dom väl hojta till..
Och hej vad jag avvek, från dagen idag till om två veckor. Om jag skulle återgå? Måste ju berätta att jag ska hämta grymt snygga sängkläder idag, nästa lika snygga som dom jag redan har. Men bara nästan :) Dessa iallafall:


Blir fint nu det sommarfräscht :) Skulle behöva matcha med ett vitt lakan också, hmm det får jag nog ha i åtanke att jag behöver köpa nån gång..


Det är nog det jag hinner med innan det är dags att jobba 17.00-22.30. 
Imorn ledig och då minsann ska jag iallafall sova till jag vaknar och så bär det av ut till pappa. :)

Kommentera
Postat av: weronica

Tack snälla du..:) nu är det inte länge kvar tills vi ses..:)

2010-05-28 @ 17:40:24
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: Mli

Hej:)Jodå, men det är skönt att träna,, och det bästa är att man kan äta vad man vill, när man vill, och hur man vill, utan att gå upp ett kilo:) Ja det är svin dyrt med kort och ja dom där små grejerna man måste köpa till studenten:S Är inte heller klart, har inte köpt själva pressenten än:S Hehe:) kraam

2010-05-31 @ 08:13:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0