Så NÖJD

Jag är riktigt nöjd med dagen, bilresan flöt på fint inga köer och många fina saker med hem.
Har bla. köpt mej:
Mjukisbyxor
Hoodtröja
Jacka
Väska
5 linnen
Platttång (igen)
Fritös
4 tavlor
Grejer till cykeln(upptäckte att jag omedvetet råkade "sno" cykelpumpen, den låg fastkilad i sidan av vagnen när jag skulle ställa tillbaka den, ajjabajja mej!!! 9,50:- tjuv har jag blivit)
En rejäl mängd förbrukningsvaror typ deo,tvål m.m
Ätbart i olika former
Kattgrejer
Säsong 3 Prison break
Trädgårdsgrejer
Doftgranar
Softshelljacka till Bror
Jeansleggins&bildoftisar till yster
m.m. och som vanligt inte för alls många slantar hade faktiskt förväntat mej att det skulle gå på ganska mycket mer än det gjorde.

Passade även på att hoppa in på Överby och Cubus på väg hem eftersom dom har vart så storsinta så dom lagt ner i Karlstad. På Cubus handlades "bara" underkläder och en keps till älsklingen. Stannade till i Tösse på hemvägen också och kollade in Daniels bil för ev byte men njae jag är allt bra kär i min bil jag. Bara hoppas det bli ordning på den.. :( 


Det var det från mej för nu, ska plocka ordning på sakerna sen blir det myskväll.

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0