Idag är dagen

Jag är NERVÖS! Idag klockan 1 ska jag träffa hon som har hand om mej som 2-åring, idag är förhoppningsvis dagen jag får veta vart jag ska tillbringa dom kommande 3 veckorna och få veta hur mitt läge ser ut inför hösten. Och jag har ont i magen.... Tusen tankar som snurrar runt, osäkerheten,det faktum att jag själv inte bestämmer..Oron för att inte trivas.. :( MEN försöker mej på positiva tankar och vet att i slutändan kommer jag att göra det bästa av situationen även om jag inte gillar läget.
Igår på personalmötet började det pratas om att jag kanske skulle vara i bemanninngen även under sommaren, kändes som jag inte fanns i rummet och jag hann dö både en och två gånger innan jag kom till tals och fick säga mitt. För nånstans, bara på en liten fläck måste det ju räknas vart jag själv vill vara, vad jag vill? Men det löste sej kändes det som. Blir också så himla ledsen av tanken på att inte jobba mer på stödboendet, det känns så overkligt!!Efter mer än 3½ år ska jag inte vara där mer. :(

Detta blev lite sorgset det, känner mej lite sån också. Men ska snart pigga på mej och vid 12 galopperar jag mot Hermes och gör mitt bästa. Förresten känns det som det är förbannat långt att gå till Hermes...
Efter mötet blir det en kaffedejt med min namne. Det var inte igår!

Återkommer med rapport i eftermiddag.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0