Hej och välkommen

Nyss hemkommen, jobbat till 2 och efter det tagit en tur på stan. Blev bjuden på tårta av Therese och sen åkte jag till mamma på torget och inhandlade en bunt blommor som jag väntar på ska anlända snart. Beställde ju hemkörning för att slippa köra dom på cykel :)

Var min 6e dag på raken med jobb idag och jag kör till dag 9 istället för 8 som tänkt. MEN hör på denna, jag är ledig helgen!! Men jobbar fredag kvällen och insåg att halva charmen med ledig helg stöp på denna fredagkvällen, för visst minsann är fredag kväll också helg?? Men vad gör man inte? I (fortfarande) avsaknad av tidkort har jag fortfarande inte 100% koll och vill inte riskera minus. skit..... Jag gillar inte upplägget, gör verkligen inte det men bara att hänga i.
Börjat nedräkning med, 9 dagar kvar tills jag börjar på mitt schema på Nytorget. Schema is the shit säger jag bara, oj oj oj vilken lyx! :P 3 månader av lyx väntar.
När jag ändå räknar ner kan jag ju slänga med 9 dagar kvar till tatuering :) Bokat och klart direkt jag hade fått mitt schema och visste när jag kunde.


Hoppas förresten på fint väder till helgen, isåfall kan det hända att det bär av ut till Näset till Pappa&Ingela. Bli bjudna på god mat och så där som vi alltid blir där ute. Fast har inte ens frågat om det passar dom än men det hoppas jag :)

Nu ska jag kila vidare, göra rent blommlådorna så dom är redo för plantering och sen kanske greja inomhus lite?

Kommentera
Postat av: sandra

åh mat hos din pappa å ingela va riktigt gott de:) de minns ja när ja va gravid å va me dit:P du får hälsa till dom:)

2010-05-27 @ 23:31:27
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0