Buzzador

För ett par veckor sen anmälde jag mej till en sida som heter Buzzador, som medlem där är det meningen att man ska vara med och testa nya saker och sen skriva rapport om det. Mitt första paket därifrån innehöll Neutrogena visibly clear, jag fick en stor flaska med aniktsrengöring&smink borttagning plus att jag fick cirka 30 prover som jag ska dela ut till nära och kära och sen berätta vad dom tyckte. Nån som vill vara med och testa??? :)

Och om ni känner för det kan ni ju bli medlemmar själva också, det är helt gratis och det enda som krävs av dej är att du ska skriva rapport efter att ha fått produkter hem till dej.







Bara att lämna en kommenater om det kan vara intressant att få en bunt med prover :)


Kommentera
Postat av: Thereselindberg

Jag vill pröva!:)

2010-05-19 @ 12:29:12
Postat av: sandra

jag vill oxå pröva:)

2010-05-19 @ 18:09:40
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0