Torsdag

Fyndigaste rubriken man kan hitta på är väl ändå veckodagen?


Torsdag är det iallafall och jag är ledig dagen i ära, mamma ska komma på morgon kaffe här om nån timme och jag skulle visst få massa scrapbooking stuff. Det gillas :) Efter det tar jag mej nog en tur ner till Säffle, tar med lite grejer till huset och hämtar lite grejer ur pappas bil. Slängde in allt jag hade i goffen i pappas 850 och jag behöver ha vissa saker som stereon och isskrapa i bilen jag kör. Senare drar vi iväg till Karlstad och handlar tråk saker typ massa färg&penslar. Ikea också ihopp om att få med oss garderoben till badrummet, men dock är jag inte hoppfull för jag tror redan nu att den inte går att få in i en vanlig bil.


Var ju i Åmål igår som tidigare nämnt, gick väl helt okej på besiktningen. Kunde ha vart värre iallafall. Tidsoptimist var jag innan jag åkte med så jag landande på besiktningen 2 min innan min tid :) Efteråt åkte jag och hämtade min syster och tillbringade lite kvalitetstid med henne. Vi var på profab och där hittade jag lite smått och gott till köket, sen var vi nere på Åmål och gick runt och kollade. Åmål har väldigt mycket trevligare affären än säffle tycker jag!


Kan förresten berätta att jag hittade min dröm väska igår och jag är jävligt sur för det för det än en väska som inte finns att köpa längre!!!! Hittade sen en liknande på väskshoppen i åmål men den ansåg jag vara för dyr för att vara en väska utan ngt speciellt märke så det fick vara. Sätter mitt hopp till att karlstad har en väska åt mej när vi nu kan tänkas komma iväg dit och ha tid till att kolla i affärer. Nästa måndag kanske?


10 dagar kvar till flytt...


Och inte nån som visste något bra sida att handla köksinredning på? Jag vill ha tips!


Kommentera
Postat av: sandra

ja det vore verkligen härligt:) åh ja som tänkte fråga dej om du inte ville åka på en dagstur:P hade vart så kul! vad är de för väska? :D

2010-03-11 @ 10:10:28
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0