Måndag

Sitter och väntar på besök av Jessica. Är ledig idag :) Sitter också och drömmer om att jag skulle kunna ta mej iväg till hovfjället eller branäs en dag, det är totalt underbart snowboard väder nu anser jag!!
en måste inse att det är för tajt om tid innan flytt och säsongen är slut. :( Satsa på nästa vinter/vår istället vilket känns som hunda år bort..


Bild från förra året i Hovfjället, undrar vart resten av bilderna är? Hittar dom inte....



Blir trött på att försöka sälja min bil kan jag säga. Jävla ******** som ringer och anser att jag ska åka och jaga dom för vart det passar dom att kolla bilen och dom ska ha ett sista pris hela jävla tiden, visst ett sista pris är ju klart att man vill ha men tyvärr jag skänker inte bort bilen och för det priset jag begär kan man inte förvänta sej en felfri bil. Sorry folks! GAH! Dessutom vet jag verkligen vad jag ska ha för nästa bil, känns som jag har lust att bara skita i och ha bil för att jag inte vet vad för bil jag vill ha!!!!!!!!!!!! Shiiitbil.

 

Måste göra lite reklam för en sida som hjärtat hittade igår, ahh im in löve! Honeyimhome heter sidan, tänker inte skriva ut hela adressen för när jag gjorde det på inlägget om shoppingen igår fuckade det upp hela in lägget tills jag tog bort hela adresserna. Men tror det ska vara .se bakom :) Kolla här vad jag vill ha:


Lätt snyggaste kökshanddukarna :)

Cupcakes!

Snygga rosörhängen, hittade några plåtburkar med som skulle passa perfekt till köket så lutar nog åt en beställning så då kommer iallafall örhängena och kökshanddukarna följa med.. GILLA!

Nu ska jag återgå till att vänta, kanske slänga på lite kaffe och hitta nåt att plocka med. Underbar dag förresten måste jag tillägga, fönstren står öppna och jag har inte ens nån tjocktröja på mej. VÅR!


Kommentera
Postat av: sandra

jag vill oxå till hovfjället. är så slalom sugen:P

2010-03-09 @ 17:08:47
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0