Hej fredag



Solen lyser det borde vara ett tecken på att dagen blir bra eller hur? Med andra ord så innebär det att när jag landar på Interstil sen så finns "våra" soffor till mkt förmånligt pris. Det tummar vi på! Efter interstil blir det jobbet och jag känner mej nästan lite nervös i magen över att få en orolig natt igen men hoppas att jag slipper brandlarm och snöras this time så ska det gå lika bra som alltid annars. :))



Karlstad trippen igår blev inställd för det skulle ha blivit för stressigt att åka iväg klockan 5 så vi drar imorn när jag slutar jobba istället. Det gillas stort för det innebär att jag kommer att ha tid att gå på Cucus,Lagerhaus,Confetti och Carlings. Även Ikea&Biltema ska få sej besök. Undrar om man skulle hinna med Rusta också? Märks imorn det. Tapeterna ska klistras upp i helgen med sen är det inflyttningsklart även om det är långt ifrån klart. Måste ta en städdag till veckan med, tror tisdag blir en bra dag till det.


Igår bestämde jag mej för att jag ska köpa 940in. Ja jag tillochmed köpte den :) Det känns helt okej, med min ganska lilla buffert för bilköp hade jag aldrig kunnat få ngt bättre. Gillar också det faktum att bilen är så gott som rostfri, när senast hade jag en nästa rostfri bil liksom? Dock är den dyr att köra men det är ju slut på pendlandet snart så det kan jag leva med.


Nu ska jag ta och ringa ett samtal till min handledare på Af, jag är irriterad på dom. Jag pratade med henne förra veckan om att jag inte skulle gå på rekryteringsdagen som dom anordnar för att "värva" sommarjobbare. Jag har antagligen redan mitt och om jag inte skulle ha det har jag redan vart på flera andra ställen och kommer då självklart att söka mej till dom så varför ska jag spinga runt där och lämna cv´n till chefer jag redan träffat/jobbat för? Dessutom jobbar jag redan den dagen och ska jag gå miste om 8 timmars arbete för att göra nåt som jag egentligen inte behöver? Dock hotar dom med att dra in akassan om man inte kommer. Nej bäst att ringa nu!


Tack för mej och så återkommer jag nångång under helgen :)



                                                          





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0