Trassel med minnet och längtan efter......

Igår blev jag duktigt arg på mej själv. Var så att innan jag åkte iväg till jobbet postade jag en tradera vinst och allt var frid och fröjd dock har mitt minne spelat mej ett spratt och jag hade glömt att posta det i några dagar. Sen när jag satt på jobbet och plöjde igenom min plånbok upptäcker jag att nånting som inte ska ligga kvar i plånboken ligger där. Nämnligen frimärkena, vad fan är det som händer när man glömmer att sätta på frimärken?? Uhu vad irriterande, jag blir irriterad på mej själv för jag gör massa dumma grejer. Tappar fint glas i golvet, glömmer saker. Pratar konstigt. Lätt folk ilsken och asocial vissa stunder.
Hursomhelst fick jag sätta mej när jag kom hem och plita ihop ett "förlåt och självklart ska jag ersätta" mejl och hoppas att personen på andra sidan datorn förlåter mej och inte lämnar ett negativt omdömme.


Börjar dra ihop sej för jobb igen, innan jobbet ska jag fixa en sista lilla sak till bror som fyller år imorn. Och imorn efter vi har slutat jobba bär det av på kalajs i Åmål. 

Vill att tiden ska gå! Fast ändå inte,men jag vil göra saker och har en jag längtar efter lista i min planering

*Jag vill faktiskt ha min kommande 4 ledighet
* Jag vill ha söndag med kalas
*Jag vill ha måndag den 5 juli, min födelsedag
*Jag vill ha den 17 när vi ska till grebbestad
*Jag vill tro att vi ska åka till liseberg i augusti *hoppas*
* Jag vill ha den dagen vi ska till Överby och shoppa :)
*Jag vill ha september och den fackliga utbildningen
*Jag vill ha september och min semester
* Jag längtar efter november och Ullared

Och samtidigt som jag vill allt detta så vill jag att tiden ska stå still och denna sommaren inte ska ta slut...


Nu ska jag äta korv i bröd och sen göra mej redo för jobbet, ta en omgång med hunden ute och så en snabb sväng på staden. Yeaj!














Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0