Söndag

Sitter här och skrattar lite så smått åt den lilla hon är för rolig! Imorse skällde,gnällde och bet hon mej i benen tills jag gick upp. Men till vilken nytta? Hon har sovit på soffan sen 8. Pust! Valp! Tur att hon är söt.

Jag sitter och vill fortfarande iväg till Karlstad, men för varje minut som går får jag mer och mer inse att det inte kommer att hinnas med innan  jag börjar jobba/stuven stänger. Men jag vill alldeles jättegärna. Känns också som dom tapeterna vi har tänkt oss inte är såna som finns i lager så antagligen får vi beställa dom och sen återkomma ett par dagar senare. Men det gör nog inte så mycket egentligen för innan tapeterna ska upp ska det slipas,sättas papp och målas. Målas tak och läggas golv..Än så länge har jag inte bidragit med mycket hjälp men det kommer när det är dags för målning och golvläggning :)


Nej om jag skulle väcka valpen? Varför ska hon få sova när inte jag fick det liksom? ;) Ge henne lite frukost och sen kan vi gå ut och springa i trädgården. Sen får jag nog ta en omgång i tvättstugan och lite så innan det blir till och bege sej mot jobbet för ett kombi natt pass.








Kommentera
Postat av: Mli

Hehe ja den milkshaken är super god:P Hmm vet inte om det fanns dom smakerna,, kommer bara ihåg jordgubb och choklad:/ Vilken söt vovve du har skaffat:) Såg att du hade gjort sommarlistan:) Kul med listor:) Vill också ha en sån där hand dammsugare som du hade bloggat om i typ förra inlägget:) Är så trött på att böka runt med den vanliga,, sladden och "klumpen" är ALLTID i vägen:) Och dom har så fina färger på dom Du hade på bild:) Me like:)Hehe:) kraam

2010-06-21 @ 09:00:56
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0