Söndag

Uh sovit riktigt kasst nu på morgonen, valpen ville ut vid halv 7 och efter det sov jag jätte oroligt så känner mej jämt seg som tuggummi nu. Är liksom som så att min berömda morgonpigghet har mattats av och jag är trött och seg på morgnarna nu istället. Jippi! Nu om nån gång med valpen skulle jag behöva studsa upp 6 på morgonen.
Sitter dessutom här med en förvirrande känsla, undrar vad det är som händer? Men det rinner väl av snart, bara segheten som spelar mej ett spratt. Undrar vad man ska hitta på fram tills det är dags att bege sej mot jobbet igen? Skulle vilja vara ute och hitta på nåt men ja? Inne behövs som vanligt göra en massa. Är lite sugen på mini golf men kan inte åka och golfa med mej själv. Och vem annars är vaken/ledig nu såhär dagen efter midsommardagen?
Nej min ute aktiviitet blir nog den jag får med Wilma. Inne ska det diskas,tvättas, eldas lite i förbyggande syfte (men hinner inte duscha innan jobbet), fixa lite mat helst midsommarmaten men det blir nog inte idag heller tyvärr, Oj så munter jag är märker jag. Jaja man kan ju inte vara på topp jämt.


Igår testa jag förresten det där som dom har gjort reklam för på tv, envirofone.. Man ska återvinna sin mobil, så nu väntar jag på ett vadderat kuvert från dom och sen får vi se vad många miljoner jag tänkas få för att panta min W595. Bäste telefonen ju! Men också mest färgigaste telefonen tyvärr. Undrar om jag några fel lurar att panta? Har ju en gammal nokia, en 3200 tror jag. Men den ger nog inte många örena den inte.
Roade mej även med att göra slutrapport till Buzzador igår kväll, hoppas dom ska vara nöjda med mej så jag får nån ny rolig kampanj snart :) Har fått två erbjudande under tiden jag höll på denna, det ena var nå program till Iphone, men jo det funkar nog i min sony ericsson. Det andra var tamponger, och nej det ansåg jag nog inte som kul nånstans. Sitta och utvärdera hur en tampong fungera, dela ut till några vänner och fråga vad dom tycker? Nej jag väntar på roligare saker jag :)
Förresten nån som vill bli värvad till Buzzador? Lämna mejladress så skickar jag en länk.



Nej källaren maybe? Pannrummet och dess trevliga angenäma djurliv.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0