Planlöst

Ja fortfarande planlös dag eller jo små planer har jag..Typ åka och handla och panta alla flaskor som fyller hela min bagage. Ta en svängom med snabeldraken, tur för mej att jag är så lat att jag inte har tatt ner stolarna från bordet än sen städningen i onsdags. Okej ILLA men va fan.. Hursomhelst så måste det städas igen, blir stökigt&dammigt från barrummet och söta djuren gör sitt bästa för att hjälpa till och dra runt det. Hade haft förhoppningar om att min förkylning skulle ha varit bättre till idag men nu en vecka senare skulle den tydligen utöka sej lite med äckel hosta och ännu mera täthet/snorhet.BLÄ! Varför kan inte allt komma samtidigt?


Ikväll är jag sugen på att se nyaste Beck eller Wallander och till det skulle Nachos passa alldeles ypperligt, min matlagningsdag så slår nog ett slag för det. Imorn är det jobb som gäller och likaså på söndag då jag gör natten igen. Gör även midsommaraftons natten men efter det sen gör jag inte nån natt förrens 24 juli som det ser ut, gött och sova hemma :) Påminn mej förresten på tal om jobb att jag ska inte glömma och ringa lönekontoret idag, dock har jag ringt ungefär 5 ggr om dagen dom senaste dagarna utan att få tag i henne. Bättre lycka idag.


Nej om jag skulle.... Äta lite frukost kanske? Om det finns nåt hemma..




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0