Midsommarafton

Yes midsommar är det och min tillbringas ju som sagt på jobbet och jag är nöjd med det. Vart en helt okej kväll med massa god mat, glasstårta och jordgubbstårta. Med andra ord har jag ungefär ätit sen jag kom hit. :)

Innan jobbet hann jag med både det ena och andra hemma, städat&tvättat. Sen kom Sandra,William och Casper hem, inte en lugn stund vill jag lova!!! Men vad roligt hundarna hade, dom var bara för roliga och titta på. Wilma somna som en stock när dom hade åkt och jag höll på och inte få upp henne när det var dags att åka och lämna henne hos mormor. Slingorna i mitt hår blev bra också, nu känner jag mej somrig :) Så så här får det vara nu tills utväxten blir förjävlig och sen är det back to red som gäller tror jag bestämt.

Jag är så sugen på att beställa ett par röda converse, vill vill vill ha!! Funderar starkt på att göra det, lite som jag tjänar ändå storhelg idag så då förtjänar jag det ;) Haha för visst är det så, inte. Men jag kan ju använda det som ursäkt. Får se vad det blir sen, blir jag sittandes här en stund så är det nog inte omöjligt att ett par kommer vara på väg hem sen.


Nej nu ska jag nog surfa vidare, hade inte så mycket mer att komma med just nu. Och så slänger vi en Glad midsommar hälsning igen, hoppas alla har en trevlig kväll :)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0