Kvälls funderingar

Sitter här på jobbet och har funderingar för mej, har kommit fram till att livet är riktigt bra just nu! Jag känner mej lättad,lycklig och lugn. Hemma är bra, jobbet är bra, och jag har en liten gnutta fritid vilket jag har saknat dom senaste veckorna. Ja allt är bra helt enkelt. :) Andra saker som också är bra bra bra är tex att jag har slutat röka, de ni jävlar! En månad denna helgen, blev väl på köpet en gnällkäring som inte tycker att folk ska röka i bil när jag är med, som inte tycker om att gå in hos folk som röker osv osv. Men det bjuder jag på! Röka ute får ni göra iallafall ;) Och förresten varför har jag inte fått nån present för det? Jag borde tex ha fått ett par röda converse i present?? Eller får jag köpa dom själv kanske som en belöning?

En toppen vecka väntar med minimalt med jobb och maxat med trevligheter, Bal,Grundent,student och Jokers i Tidaholm till helgen. Enda lilla grusningen i fina veckan är att tisdagen ska tillbringas med Heroma utbildningen och det känns noll taggande. Men det är en förmiddag och betyder timmar till mej som läggs till arbetstiden.

Förresten drar vi igång med renoverande hemma igen, bar rummet som står på tur och älsklingen började riva idag. Kändes som det passade bra nu, energin har återvänt och nu renoverar jag alla resterande rum i huvudet. Hallen uppe,lila rummet....blå rummet... Yes! Tror barrummet kommer bli grymt, svart&vitt och så ska det få en filmstjärne tapet. :) Samma golv som i köket ska det bli också, det får liksom fortsätta från köket och in i rummet.



Nu ska jag spana runt lite och sen krypa ner i sängen och sova ända tills morgonen! Natti natti :)


Kärlek




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0