Jokers


 

Summering av resan, kallt,blött och grått. Jag var sjuk och mådde piss, men själva utställningen och det på dagen var kul ändå men sen sov jag i bilen resten av kvällen ungefär. Måste tycka att man alltid skulle vara två chaufförer iallafall, gud så gött! Den turen görs gärna om men nästa gång är jag inte sjuk. Okej? :)
På hemresan gick förresten bilen sönder, hade nån timma tidigare konstaterat att bilen fungerade och vi skulle komma hem innan klockan 7 på morgonen. MEN glöm det strax innan karlstad fick jag bensinstop trodde jag så bensin fylldes på och resan mot karlstad och en mack började. Kom ungefär 20-30m i taget sen dog bilen och det fortsatte även efter att vi kommit till en mack och fått bensin i bilen. Visade sej att bränslepumpen hade gått sönder och på nåt vänster lyckades dom tråckla ihop en egen grej med handpump,svep pch trädgårdslang tror jag?? Så med handkraft tog vi oss sen hela vägen hem till Säffle. Slutet gott allting gott :)

 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0