Fredag

Sitter och funderar på vad dagen har att bjuda på, jag är iallafall ledig :) Gott gott gott. Känns så sjukt gott att ha börjat på schema igen, ledig är ledig och sådär.

Ingela kanske skulle komma hit idag och fixa med ett jordgubbslande åt oss, hur gott är inte det? Har inte hört nåt nu men vi sa iallafall fredag när vi var där i helgas. Ska väl även hinnas med en sväng på stan med Sandra, fika och spana på affärer. Tror jag ska köpa mej ett par 3/4 byxor till på Kappahl, fick fram mina andra sommarkläder häromdagen och inga passar så perfekt och är så sköna som dom jag köpte där så måste nog ha ett par till. ;) Perfekt längd är det ju också. Ja ni hör att jag måste shoppa lite helt enkelt.

Sen blir det eftermiddagen, får se vad jag och hjärtat kan tänkas hitta på. Skulle behövas kvalitetstid i trädgården. Hmmpf vilket ju är såååå kul! Men det behövs ju tyvärr. Jag skulle gärna klara mej utan trädgård, eller kan ha en liten plutt trädgård och resten asfalt/grus. Eller en stor altan över hela baksida skulle funka med, jag gillar saker som växer och lever så länge dom bor i krukor. Usch för rabatter och sånt. Hade ju stora planer på att fixa lande och så men har lagt ner det nu, det får bli lilla jordgubbslandet och sockerärtor i lerkrukor. Funkar fin fint det med faktiskt.




Nu ska jag gå och stoppa i en maskin med tvätt och sen får det bli till och städa lite.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0