Fredag

Igår var det ju som tidigare nämt dags för Andreas grundent, slutade jobba två och det bar raka vägen hem där syster väntade. Fixade med tårtan coh sen klädde vi bilen. Fixade mej och drog iväg, hängde på och stog och pratade en stund innan det var dags att köra på A och hans enda klasskamrat. Tråkigt nog gick dom ut 1,5h tidigare än resten av alla 9or. Men det gick det med, desto mer fick dom åka iallafall. Sen blev det hem, äta tårta och godsaker. :) Tror herrn vart nöjd med dagen :)





Idag vaknade jag till min stora lycka SJUK! Vilket skit, har pess ont i halsen och snorig. Kul start på denna 3 ledighet och helg. Bara hoppas det inte blir värre än så här för imorn ska vi ju på Jokers och söndag är det tänkt att vi ska till K-hamn och kika på Laikan. Har iallafall vart till apoteket och bunkrat upp med ibumetin,nässpräy&strepsils. Hoppas det hjälper :)

I eftermiddag är det äntligen dags för systers student! Tråkigt bara att dom inte hade större tur med vädret men vi får hoppas på sol tills i eftermiddag :)
Ska hänga på Thomas&Malin här i Säffle först innan det blir till att rejsa ner till Åmål och hjälpa mormor lite och sen till skolan och hänga på.

Ska förresten byta bil idag med, YEAJ! Byter 940ín mot pappas gamla 850i med Daniel. Lite komiskt att jag absolut inte har velat ha 850in innan men fick se den i tisdags och den vart riktigt fräsch nu + nybes så då kunde jag tänka mej ett byte ändå :) Så det blir det, gött och ha en bil igen för minsann hur tuff jag än var och tyckte att jag cyklar hela sommaren,klarar mej utan bil bla bla bla så var det INTE roligt att vara utan även om det har gått. Har visserligen kört forden en del också och haft privatchaufför.



Säger bye bye 940, du var fin men gav mej mycket huvudvärk och ytterst lite körglädje eftersom du mest hela tiden har vart obes!


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0