Fortsättningen fredag

Blev upplockad här och det bar av till Kappahl alldeles som redan uttänkt och ett par 3/4 byxor följde med mej. Oväntat? Sen plingade det i luren och pappa skulle bjuda på lunch, inte fel det inte! Hejdis pizza fick det bli och sitta ute. Sen hemöver och Pappa&Ingela slängde sej i trädgårdarbetet, gräva och rensa. Jag&Sandra fixade picnic (stavning?) på en filt på gräsmattan och där satt vi sen.
Nu har alla åkt hem och jag är alldeles ensam, skulle väl egentligen vara ute ännu mer men har en känsla av att jag nog ska hålla mej inne med axlarna&benet en stund.

Ikväll bär det av en tur till Årjäng, vart visst nåt där men vi blir inte långvariga eftersom jag ska upp 7 till morgonen och börja jobba 8. Men en liten tur hinns med i det fina vädret.


Nej nu ska jag greja lite igen, hade visst ingen ro till att sitta still.

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0