Today is the day

Idag är det kallt, typ höst eller nåt? Minst sagt slutet av augusti iallafall. Tråkigt! Och som vanligt är jag ledig tillsammans med det dåliga vädret. Jag har verkligen inte ens lyckats med bedriften att bada än i sommar? Iallafall inte badat hela mej men i vattnet har jag vart iaf. Jaja så kan det vara, får faktiskt vara glad för det som har varit också. :) Och som kanske kommer? På min semester tror jag på toppen väder, inte för att ja inbildar mej att det skulle vara bad väder då men varmt höst väder :)

Planen för idag då? Inte något bad som tänkt iallafall för vädret felar. Men syster ska komma hit lite senare, vi ska skicka in bilder från hennes student och bal till framkallning. Sen så ska vi få in varmvatten bredaren, underbart!!! Hoppas inget krånglar bara.. Blir det bra ska det firas med en dusch, oj haha illa det lät!!! Låter som jag aldrig duschar annars..

Igår nere hos mamma gjordes många "fynd" på vinden, en och en halv kasse barnkläder, min gamla vagga, 2 täcken ett tjej och ett kille och en gå stol :) Ska ta och stoppa kläderna i tvättmaskin en sväng och se om dom slutar lukta vind bara. Dom har ju ändå befunnit sej där några år. Men ska nog inte vara nåt problem :) Har ju andra här som kommer från vinden och det var inga problem med dom.

Nej nu ska jag rasta diskmaskinen en sväng och nog kanske ta en omgång med tvättmaskinen, lika bra att passa på när jag har tid.



Kommentera
Postat av: Mli

Ja visst är det kallt ute!!! Måste ju ha jacka på sig och blåser isvindar ju:( USCH!!! Vill inte,, det ska ju vara sommar fortfarande !!



Hehe ja dom är för söta:) Tyckte det var kul när varje gång vi(hos mamma)fick kattungar,, först gick man och väntade på att dom skulle komma ut,, sen att dom skulle öppna ögonen och sen att dom skulle börja gå och till sist börja busa:) hehe:)



Ja,, jag hade för mig det,, att du läste dom för några år sen typ eller nått ,, hehe:)



Ja det ska bli jätte mysigt med middag:)

Man måste ha lite "speciell-bara du och jag tid" ibland:)

2010-07-23 @ 11:19:26
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0