Söndag

Har suttit hela morgonen och väntat på att solen ska komma till mitt place men verkar som jag har väntat i onödan då den har gått och gömt sej nu. Hmmpf  inte vad jag hade tänkt mej men sen när har man kunnat styra över vädret? Jag tror jag ska bli vädergud i mitt nästa liv, sol på dagarna, regn vissa nätter, lagom värme, snälla åskoväder, lagomt med snö, tidiga vårar och varma höstar. Vad tros om det?


Väntar fortfarande på att hjärtat ska komma hem, hade fått för mej att han skulle ha kommit inatt men det blev visst idag. En liten incident med bilen hade det blivit också, huven hade flugit upp när dom körde förut. Men det hade som tur var gått bra! Bara huven som hade fått sej en liten knäck, men vad är lite plåt mot vad som kunde ha hänt? Är extra orolig så fort det är västerås resor efter det att chauffören somna för 2 år sen. Nej jag har bestämt att det är farligt med Västerås, även om det denna gången gick bättre med bilen än sist och som sagt inga skador på nån vilket det inte var sist heller. 


Nu ska jag nog sätta på tven och se om den har nåt roligt till mej eftersom jag inte kan sätta mej och sola. Blir bara slappis tror jag för är himla trött idag om jag inte bara ska ta en snabbtur och tvätta hunden vid sjön eftersom det ändå är så himla varmt. Har konstaterat att allt badande,värme och rullande har fått henne att lukta skunk så hon behöver en tvätt. Ja ja vi får sen hur det blir, kan ju alltid hiva in henne i duschen med men det blir så blött överallt när hon skakar sej. Vilka Ilandsproblem!!

Nu väntar en 5 dagars arbetsvecka innan jag har ledig helg igen, efterlängtad ledig helg med kusten turen! <3  Livet är underbart för det mesta just nu.

Kommentera
Postat av: Mli

Hehe ja för min del så kan du gärna få vara väder gud:) Det lät inte alls dumt:) Härligt med kusten resa:) Skulle också vilja det,, men får bli nästa år:) Älskar kusten! Hehe ja men nej, man kan inte ha kidneybönor i en kalops:S usch nej de går inte,, det ska ju vara en "riktig" kalops de håller jag med om:) men ja får prova mig fram nästa gång jag ska göra det:) Blir säkert bättre andra gången man gör det:) Tråkigt att jobba när det är så fint väder ute! Har ju verkligen varit kanon väder nästan alla dagar senatse veckan:) Regnade igår en sväng på eftermiddagen men det behövdes,, skulle behövas lite åska också tror jag för att rensa luften. men det kommer säkert,, usch.. Liv rädd sen det åska här sist,, var blnad de värsta jag varit med om,, blixtra,, small och tjöt på samma gång och rutorna skallrade,, så jag står helst över:)

2010-07-12 @ 08:29:43
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0