På jobbet

Tänkte skriva ett par rader till och inte för att det har hänt jättemycket sen sist men men :) Gjorde stan med Sandra innan jag började jobba, rea på affection så där inhandlades en hel drös med Nivea schampoon,balsam och duschcreme. Lika bra att passa på när det är nästan gratis. Sen mest tittade jag bara på allt, förutom på Bergqvist där jag hittade mej ett par gummistövlar. Hehe vuxen poäng eller? Dock mindre roligt att köpa men med hjälp av ett stycke rikspresentkort slutade summan på 99:- och de kan man överleva :) Rosa,grå och vita är dom och jag kan hoppa runt i regnet bäst jag vill utan att bli minsta blöt.

Min stövel, bara lite mer grå&rosa i verkligheten. :) Första gummistövlarna jag har haft sen jag var ähum typ 12 år kanske?


Undrar om dagen har något mer att bjuda på eller om jag ska dra mej uppåt, bädda och lägga mej och läsa. Lutar väl mest åt det för tror inte det är ett skit på tven iaf och så mycket annat finns inte att göra här. Trögt att bädda, brukar göra det tidigt på kvällen så jag ska slippa när det är bedtime men idag glömde jag. Nej det är väl lika bra att ta tag i de. Sov gott alla folk!  


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0