Kvällsfunderingar

Typ i stil med varför finns det inga vanliga skit flip-flops att köpa i Säffle?
Varför är vardagsrummet fullt i jobbiga flugor?
Varför känns det just nu inte underbart att vara 4a ledig?
Varför känner jag mej...typ kass?
Varför har interstil 3 månader senare inget nytt att titta på?
Ganska blandade varför men dessa är dagens störningsmoment.

Ähh, bad night tror jag bestämt. Är ensam hemma och det är sådär jag vill vara ensam samtidigt som jag inte vill vara ensam. Har iallafall nyss kollat på P.S I love you, och ja jag är medveten om att jag är efter. Underbar gråtfilm och jag undrar varför i hela världen jag inte har sett den tidigare?

Jobbat idag med klarade av dag 10 av 10 och nu väntar 4a lediga dagar. Tror min bror skulle komma en sväng imorn så ska vi ta med Wilma och bada. Resten av dagarnas planering har jag väl redan tjatat tilräckligt om så känns som det kan vara denna gången. Annars inget nytt och ingen mer fantasi att skriva heller kände jag så avslutar här. Imorn förväntar jag mej en fin dag med toppen väder,bad och sol. Trädgårdsarbete och mys, en bra dag helt enkelt. 



                                                                         ♥

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0