Inspiration

Jag har massa planer just nu! Om huset och renoverandet. Vårat sovrum ska bli barnrummet, blå rummet ska bli vårat sovrum och det lila ska bli datarum. Helt annat än vad som var tänkt tidigare. Men ett rum i taget säger han som är klok medans jag redan har ett nytt sovrum ;) Så barrummet nu, sen hmm datarummet tror jag, hallen och sen sovrummet kanske? Bara vi är klara innan januari är jag nöjd :)

Har förresten på tal om ett rum i taget spanat in tapeterna till hallen,från Rusta. Nån av dessa två vill jag att det blir.

Den första är helt klart min favorit medans den andra är mer "lätt" och stilren.


Kommentera
Postat av: Mli

Haha ja verkligen=) Åh svårt val,, båda tapeterna är fina:) usch,, ja har också tyckt att åska är mysigt,, men sen det åska här uppe sist så blev jag verkligen avskräckt,,, var de värsta jag varit med om. Så nej tack helst ingen mer åska för mig tack:) Skulle vilja ha en bil att sitta i iaf=) hehe=)

2010-07-14 @ 07:49:52
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Mli

Ja men precis,, man vet ju aldrig om de ser anorlunda ut irl=)



Åh fy ,, ja då förstår jag att du inte gillar åska längre!! Skulle varit totalt livrädd efter en sån grej!! usch!! tur att det gick bra iaf=)

2010-07-14 @ 09:17:45
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Mli

Men oj då klarade ni er bra ändå=) vilken tur!! de sakerna är ju liksom ersättningsbara=)



Hehe ne jag vet parfym och skor är det också likadant med,, kan inte heller få nog!! haha hur kunde dom packa ner 2 vänster:S vad knäppt,, men störande att det var sista i din stl då=)

2010-07-15 @ 07:46:18
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0