Nytt nytt nytt

Igår blev det shopping alá nya hemmet, gissa om jag gillar? :)


Väggord, från supergrafik. Ska sitta i hallen, och färgen är vit inte svart..

Vita knytlängder istället för draperi i sovrummet, hade inte tänkt ha gardiner egentligen men orkar bestämt inte sy nåt draperi just nu så då gör vi det enkelt. Vanliga vita kanallängder hängde med också för dom var billiga :)

 

Sängkläderna såklart, och en gardinstång till "draperiet" som är en gardin. Valde en med mörkbetsad ändknopp så den ska matcha resten av sovrums möblerna.

 

En skylt KÄRLEK 10 poäng till den som ser den ordentligt, jag gör det knappt men vet att den finns där. Och zebra mönstrade muffinsformar, så jag kan baka när folk ska komma och hälsa på. Gillade priset på dom allt annat var/blev så dyrt. Men det är det värt ändå, jag menar hur ofta flyttar man till hus? Sen vart det två inköp till, kökshanddukar för det går alltid åt. Och en beige kappa till hallen men fanns ju bara bild på tyget och det är inget roligt. Jotex sidan krånglade såklart jätte mycket igår, och jag höll på att få anfall ggr 10 på den, men skam den som ger sej!

Laddar för en heldag i huset nu, hallen ska färdigställas. Andra hallen+vardagsrum påbörjas. Sen är det "bara" köket,blå rummet och älsklingens bio rum kvar. Bara alltså..Och just det toa nere med. Undrar när vi är klara?


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0