Nattablogg

Eller natt och natt, men ändock det tillhör inte vanligheterna att tant är vaken denna tiden på dygnet. Fastnade för en knepig film men nu har jag tappat bort mej i datorn medans jag bara lysnnar på tven. Jobbat idag och sen blev det en tur till huset där jag snopet nog fick klara mej själv och hör och häpna klarade mej själv :) Jag ville ha upp bården på lilla toa, men med inställningen att jag kan inte!
-Jag vill ha upp bården
-Jaha sätt upp den då?
Och så var det med det, bara att sätta igång och minsann fixade jag det alldeles galant (enligt mej själv). Så nu bara lite finslip så kan ett "rum" till checkas av på listan, hann även med att måla trappan en första gång. Till helgen blir det återigen karlstad och handla. Kök ska beställas,småsaker att göra toan klar med ska köpas och så ska vi kolla ut tapeter till vardagsrummet. Och kanske nåt mer rum? Well well det märks på lördag.

Fick en nice suprise när jag checkade mitt konto förut, lite pengar ramlar in på torsdag och det är så otroligt välbehövligt just nu så ni anar inte. Med 200:- kvar på konto en vecka innan lön så är det riktigt illa!! Så jag tackar för insättningen som väntas på torsdag och det kan som sagt inte komma mera lägligt! Vill aldrig mera ha en sån här månad, men det har vart jul,dubbla bostadskostnader och evigheter sen lön så det skyller vi på.  Bättre tider väntas :)

Imorn har jag sovmorgon, börjar inte förrens 14..Helt okej, sen jobbar jag 8-16 torsdag och fredag innan jag får 3 ledigt. Det är lyx det :) Helgen är efterlängtad nu, med karlstad trip&grejande.


Nej nu ska nog jag bege mej upp en våning och sussa kudden. Natti natti!

Beställde väggdekorer till tvättstugan igår



Kommentera
Postat av: Mli

Ja,, det är verkligen påfrestande! Har varit helt förstoppad i säkert 3 månader nu,, verkar som om ingenting hjälper,, försökt med mkt fibrer mkt motion dricka mkt vätska och ja medeciner från doktrn,importal och laktulos, men ja inget hjälper,, har varit hos doktorn också och dom sa att det inte fanns nått att göra,, men ska ringa till veckan igen för orkar inte med detta.. Usch:)



2010-01-20 @ 20:46:39
Postat av: Mli

okej,, ja önskar att det bara kunde sluta..

JOdå måste använda microlax annar går det inte alls.. usch.. Jobbigt.. men har du fortfarande problm eller har det gått över? kram

2010-01-21 @ 19:39:04
Postat av: Mli

OKej:) ja kanske det finns hopp ändå då att det blir bättre :) Är allt bra annars då? Vart är det ni har köpt hus? :)

2010-01-22 @ 23:27:34

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0