Jag behöver köpa saker

Idag slutade jag jämt lite tidigare än vad jag skulle så fick tid över och då bestämde jag mej för att ta en tur till Domus och kolla runt. Det är konstigt att jag ska vara tvungen att hitta saker som bara bönar och ber att få följa med mej hem när jag inte kan/ska/får ta med mej nåt mer hem. Jag hittade världens gosigaste raggissockar, det var hårt att lämna dom. Jag hittade nog minst två olika parfymer på rea som bara skrek efter mej, men jag fick snällt be dom stanna kvar i affären och vänta på mej tills en annan gång. Jag hittade smink,shampoo och tvålar men samma sak gällde där. SKOR! Jag gick inte ens in... MEN jag köpte en present till mormor(blev visst inga pengar) och jag köpte hårfärg till både mej och älsklingen så nåt fick jag äran att ta med mej hem iallafall. Fast jag borde ha köpt 5 färger eller nåt för dom var fasen så billiga och jag behöver färga håret ganska ofta. Men what to do? Och nu sitter jag här och tänker, vi åt ju sibylla förut....det kostade 60:-....hälften av vad ena av parfymerna skulle ha kostat? Borde jag ha.... Men nej jag antar att jag behövde mat mer förut, och dessutom får jag ha i tanke att jag fick sammanlagt 5 parfymer i julklapp...fast ni som känner mej vet ju att parfymer kan jag aldrig få för många av. Jag kan inte få för mycket av nånting som luktar gott. :)

Efter min shoppingtur åkte vi ut på näset för att köpa en bil åt herrn, gick sådär kan jag säga det hela slutade med att vi fick åka därifrån utan bilen för den vägrade att starta. Nytt försök imorn! Huset blev efter näset turen, och blev inte mkt gjort idag för var inte direkt varmt där och svårt att få upp värmen. Men jag målade lite iallafall, och tog bort en massa maskeringstejp och så maskerade jag annat. Måste konstatera att maskera är det absolut tråkigaste som finns. Nån som vill åta sej den uppgiften åt mej nästa gång det är dags?

 
Förresten är mitt magont tillbaka, svär ganska mycket över det kan jag säga. 5e dagen idag med konstant ont och just nu känns det värre vad det var innan det tog en paus för jag är inte van vid det nu längre. Förut blev jag så van så jag undrade hur det skulle kännas att inte ha ont men nu är det en pina. Hoppas det går över snart! Orkar inte ett halvår igen!!!!Har känts som  jag ska få anfall både igår och idag med men som tur har det inte "brutit ut", det är nåt att vara glad för.. Ja inte lätt att vara sjuka mej, alltid är det nåt BLÄ!!


Nej nu surfa runt,hänga tvätt och sen sova!



Utanför här kass bildkvalite men visst är det vackert med snö och rosa himmel? Dock behövde de inte var arktiskt kyla..


Kommentera
Postat av: Sandra

Ja det ska bli väldigt skönt att få komma iväg ett tag :)

2010-01-08 @ 22:56:01
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0