Fredag

Igår blev en heldag och hel bra dag. Åkte in till stan och mötte upp pappa&Ingela, vi fick iväg bilen till verkstan och sen blev det en fika på Domus. Pappa lämnade mej och Ingela där medans han skulle åka till besiktning med släpkärran. Vi gick runt och spanande i dom alla många affärerna och sen in på coop och handlade. Därinne sprang jag på Body of America grejer till himlans bra pris så var ju tvungen att köpa :) Sen kom pappa tillbaka och vi var lite varstanns innan det var dags att hämta 850in igen. Den var som en ny bil! Startade och gick alldeles jättefint så det var bara för mej att hoppa in och glida iväg. Blev lite bortskämd av pappa igår, kändes toppen måste jag säga fast jag kände mej som jag var 19 igen :) Bilen fulltankad,bjöd på fika,fixade bilen med för den delen och så betalade han mina grejer på lidl. :) Tack pappa för det!

Fick även en upplyftande samtal, en av långseruds personal som ringde och sa att dom tog på sej ansvaret därifrån för lönelistan så den 5 ska det bli utbetalning igen. Underbart! Tackar för det också.

Sen bar det ju som sagt av till karlstad. Vilken tid det tog på Ikea!!! Men även där ett upplyftande plus i kanten. 4900:- i presenkort skrapade vi ihop för tydligen räknades kyl och frys som två. Jag hittade dröm badrummet, bara måste ha! Så nu måste vi göra om badrummet, ett projekt till innan vi kan flytta. Men vi ska inte göra det så komplicerat, men en ny våtrumstapet måste vi nog ha. :) Hängde med ett par små saker ifrån Ikea när vi ändå var där. Som vanligt, är det nån som har varit inne på Ikea utan att köpa nånting?

På ica sen sprang vi på massa filmer så nu har vi fyllt ut Dvd hyllan ganska rejält. 4 Beck filmer för 99:- Walk the line&en film om hitler och förintelsen för samma kronor och sen en Dvd box med Prison break för 99. Undrar när jag har tänkt och kolla på alla? Men blir väl tid när vi har flyttat antar jag. Och då har jag ett nytt tv rum att kolla på dom i :)

Nu ska jag plocka och dola lite och sen senare i eftermiddag blir det 22h pass på jobbet. Greja imorn hoppas jag och jobb söndagen. Det är helgen det. :)



Sne bild, men jag tycker om den :)
<3





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0