STRESSAD!!

Känns som det kommer bli en toppen dag eller inte? Jag är stressad till tusen idag och kan verkligen inte förstå varför? Eller ja dagen idag måste kanske inte vara anledningen men det är just idag jag känner mej helt sönderstressad. Hjärtat går i två hundra,spänningshuvudvärk och totalt noll ro att sitta still. Hemsk känsla! Hoppas det ska ge med sej snart.

Dagen idag tror jag inte kommer att bjuda på några värre utsvävningar, jag ska bege mej mot staden lite senare i eftermiddag. Min bil ska få sej lite fix så jag kan åka in och iallafall bli av med 1 av 5 2or imorn och sen kör jag lagligt igen! :) På tisdag ska bilen lämnas bort för rostlagning, funderar på att jag ska kolla hur mycket extra det kostar att svetsa hålet i golvet också? Ingen anmärkning på det men skulle inte skada att fixa det medans bilen ändå är på lagning. Sen får vi se hur vi bär oss åt när jag blir billös igen ett par dagar, jobbar helt olika gör vi också. :(

På tisdag ska jag klippa mej också. Känner mej som en stalker varje gång jag bokar klipp tid. Men egentligen är det väl ganska normalt att låta en frisör som man gillar och som gör ett bra jobb klippa en varje gång?  Jag längtar iallafall som fasiken till klippet, behövs mer än väl nu. Tänkte jag skulle hinna färga mej innan och göra en avfärgning innan jag färgar. Jag har aldrig använt avfärgning förut, visste inte ens om det går att köpa på vanlig affär. Men nångång ska väl vara den första? Riktigt rödluva ska jag bli nu inte sådär vinröd/lila. Men när ska jag få tiden? Jobba fredag till måndag och kan inte gå ut med avfärgat hår så när ska jag hinna med både och? Kanske går att göra direkt efter varandra eller? Som sagt nytt för mej..


Imorn är äntligen fredag.. Besikta bil klockan halv 12, börja jobba klockan 14 och gå till 14 på lördag. Besöka interstil som öppnar 14 innan jag börjar jobba. Jag kommer bli sen till jobbet men har redan förvarnat om det :) Bästa med morgondagen är löningen. Efterlängtad som vanligt. Lördagen blir en heldag/eftermiddag/kväll i huset, nu ska det kaklas. Och massa mer säkert. Jag ska åka dit en sväng sen med men mest för att lämna av grejer. Behöver platsen här så lika bra att köra det som är packat dit. :) Ska hänga upp gardiner i sovrummet med för var så redig att jag strök dom förut och då är det dumt att packa ner dom. Strök även ihop en gardin till badrummet, riktigt nöjd med resultatet strykfåll is the shit! Nu har jag strykt ihop duk och gardin, vad ska jag stryka ihop nästa gång? :)


Nej nu ska jag kila vidare, byta i maskin och se vad som ska åke med till huset sen.

Kommentera
Postat av: Jessica

Du kan få låna den innan, jag håller på och läser en annan bok för tillfället och du brukar vara lite snabbare än mig :) Bara du inte berättar hur det går! ha ha



Sån där strykfåll, har la 7 st paket med sånna, men aldrig användt dem. Kan du tvätta duken sen utan att det trasar upp sig?

2010-02-25 @ 12:03:28
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag kan försöka komma ihåg att ta med den när vi ses nästa gång :)



Okej, bra, tvätta lugnt :)

2010-02-25 @ 13:21:41
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0