Life goes on



Jag är fortfarande sjuk såklart villket suger. Vanligtvis brukar man inte "känna" att man har en näsa mitt i ansikten, just nu tycker jag att det känns som jag har en xxxl näsa som piper,rinner och gör ont. Oj oj vilket världsproblem. Ont i huvudet, hostar så det ekar och ja dom flesta vet väl hur det är vara sjuk. Tycker alldeles väldigt synd om mej själv, liten och fjantig just nu och på det har jag det gruvligaste dåliga samvete för att jag slösar bort en ledig dag med att vara hemma och sjuk. Borde vara i huset och greja så det händer nåt men istället sitter jag här och mår piss. Skulle antagligen inte göra nån nytta där ändå just nu utan skulle nog hamna på soffan där med. Tur för mej att jag har en sån redig pojkvän, igår var han och grejade i huset i ett antal timmar kom sen hem och lagade jättegod mat till mej. :) Jag har det allt bra. <3

Roat mej med att sitta och titta på en massa grejer på olika www shoppar och tradera. Hittade ett par roliga saker på tradera som fick mej att småskratta. En jacka som OBS ej tål vattentvätt. Innebär det att den inte heller tål vatten eller vad? Sen fanns det en annons med tre tatueringstidningar med gissa vad?? Tatueringar! Herrejissus till att uttrycka sej tokigt. Köper man tatueringstidning är det väl ganska självklart att den innehåller tatueringar va? Ungefär som om man skulle sälja en parfym med parfym i.. Eller en chipspåse med chips.


Har fått för mej att det skulle smaka alldeles ypperligt med en schweitsernöt choklad kaka just nu (eftersom inget annat smakar). Det finns drygt 1kg mjölkchoklad kvar av våran julklapp men jag vill ha nöt choklad.. Men visst är det så att man alltid vill ha det man inte har? Vill ha apelsiner också och det säkert bara för att päron finns hemma men inga apelsiner. Skulle bara fattas att jag blev sugen på fanta också eftersom jag inte ens tycker om det och det absolut inte finns hemma. :)


Undrar vad man ska roa mej med nu, scrapbooking eller prisonbreak? Kom på igår att pringels-rör var roliga att scrappa, gjorde iordning två stycken som nu fungerar som förvaring till blommor&band. Måste göra fler så fort jag får några tomma rör.

 Nu snöar det visst igen också, suck...





Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0