Klipp klipp

Har vart nåt förskräckligt trött på mitt hår det senaste så fick en infall att klippa till det själv ja luggen iallafall, vet inte om det var dagens dummaste eller mest brillianta ide? Tur att jag ska boka klipptid i slutet av månaden/början av nästa. Allt fluff är borta med så blir inte bra hur jag än bär mej åt.
Sitter och har jour, köket ska ju anlända nån gång mellan 9-15 är det sagt och dom ska ringa innan men funderar ändå på att glida mot staden blir bara stressad av att sitta och vänta. Då är det bättre att vara på plats :)



Den blev kortare, och jag såg visst mest ut som ett menlöst offer. Har glömt bort det där med hur man tar ego bilder. Tror nästan jag har glömt hur man sminkar sej med för var så länge sen sist. Men nu så, ska sminka mej hela helgen lång så sen har jag nog kommit på tekniken igen!


Kommentera
Postat av: Jessica

Ja passa på nu, de kostar bara 50 kr för alla tre :))

2010-02-14 @ 22:14:01
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0